ترکیب پرسپولیس برای مسابقه با هوادار اعلام شد | بازگشت عالیشاه به ترکیب اصلی جریمه نقدی استقلال و محرومیت هاشمی‌نسب و حامدی‌فر + عکس پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی مس رفسنجان و سپاهان در لیگ برتر (۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | یورش پپ و شاگردانش به جام قهرمانی قرارداد حجازی از طرف باشگاه استقلال به سازمان لیگ ارسال نشده است درآمد ام‌باپه در رئال مادرید چقدر است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوکوهاما مارینوس و العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا| کامبک ژاپنی نکونام لیست ورود و خروج را تکذیب کرد تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت مورینیو در راه ترکیه! پخش زنده بازی منچسترسیتی و فولام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۲۶۳ وب‌سایت شرط‌بندی در فوتبال شناسایی شد تیم لیگ برتری در آستانه فروش کار سخت آتیلا برای نشستن روی نیمکت استقلال گلر سابق استقلال خانه‌نشین شد بالده در لیست فروش بارسلونا پیشنهاد پرسپولیس ترابی را راضی نکرد
سرخط خبرها

بازگشت سعادتمند به استقلال قوت گرفت؟!

  • کد خبر: ۱۳۸۱۶۸
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
بازگشت سعادتمند به استقلال قوت گرفت؟!
درشرایطی که زمزمه تغییرات احتمالی از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد، از احمد سعادتمند به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی مدیرعامل یاد می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، وضعیت مالی باشگاه استقلال به گونه‌ای است که شایعات بسیاری را در روز‌های گذشته پیرامون جدایی علی فتح الله‌زاده به وجود آورده و حتی گفته می‌شود اگر آقای مدیر نتواند مبالغ مورد نظر را تامین کند از سمت خود کناره گیری خواهد کرد. درعین حال نیز شایعه حضور برخی مدیران که درگذشته سکان هدایت باشگاه استقلال را به عهده داشتند نیز به گوش می‌رسد. احمد سعادتمند شاخص‌ترین چهره محسوب می‌شود ودرعین حال نیز صحبت از احمد مددی نیز به میان آمده است. برخی نیز از واعط آشتیانی به عنوان یکی از گزینه‌های جدی یاد می‌کنند که باید دید این اخبار تا چه اندازه صحت دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->